Jobportal | Vabad töökohad

Korduma kippuvad küsimused
tööandjatelt

Sellelt lehelt leiate tööandjate korduma kippuvad küsimused Jobportal tööotsingu veebisaidi kohta. Kui te ei leia oma küsimusele vastust või soovite teema kohta lisateavet, on parim viis meiega ühenduse võtmiseks saata e-kiri aadressile info@jobportal.ee või helistage: +372 6814 447. 

Töökuulutuse esitamine

Võite tasuta töökuulutuse avaldada, kui registreerute tööandjana või logite sisse, kui teil on juba tööandja konto. Registreerimisel küsitakse teie nime, e-posti aadressi ja luuakse parool. Soovitame valida tööalase e-posti aadressi. Registreerimine ei seo teid millegagi. Tööandjana registreerumiseks kliki siia.

Pärast registreerimist palutakse teil täita oma ettevõtte andmed. Lisage oma logo ja ettevõtte profiil oma ettevõtte profiilile. Töökuulutuse jaoks on vaja andmeid vaba ametikoha kohta, kuulutuse teksti, kaanefoto ja URL, kuhu soovite saada avaldusi (*valikuline).

Otsime töökuulutusi Jobportalile avatud avalikest allikatest, näiteks TE-teenuste veebilehelt. Töökuulutuses on märgitud, kas allikaks on TE Teenused ja seega suunatakse ka taotlus TE Teenuste veebilehel märgitud aadressile. Me loome teile automaatselt konto meie teenuses, kui oleme hankinud töökuulutuse avatud allikast. Saate oma tunnusega muuta töökuulutust, näiteks selle sisu, välimust või seda, kuhu saabuvad avaldused suunatakse. Kui muudatusi ei tehta, edastatakse taotlused alati automaatselt sellele aadressile, mille sisestasite TE-teenistuse veebilehel töökuulutuse esitamisel. Kui teie kuulutusele saabub avaldusi Jobportal’is, teavitame teid sellest e-posti teel. Soovitame teil esimesel sisselogimisel muuta oma salasõna. Kui teil on küsimusi, võtke meiega ühendust vestluse kaudu või võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Ma ei saanud uut parooli
Me saadame teie uue salasõna e-posti aadressile, mille sisestate sisselogimislehel väljale “Parool kadunud?”. Lähtestage see siin”. Vajadusel võite võtta ühendust klienditeenindusega.

Konto kustutamine
Kui soovite teie jaoks loodud konto kustutada, võtke palun ühendust klienditoega.

Töökuulutuse avaldamiseks peate kõigepealt tööandjana sisse logima. Kui logite sisse esimest korda pärast registreerimist, peate täitma oma ettevõtte andmed jaotises “Minu andmed”. Lisage oma ettevõtte nimi, värbaja nimi ja e-posti aadress, ettevõtte telefoninumber, logo, äritunnus ja aadress. Samuti saate lisada ettevõtte veebiaadressi ja ettevõtte profiili. See teave kuvatakse teie töökuulutuse lõpus. Kui töökoht on avaldatud avatud allikast, on osa teie ettevõtte kohta käivatest andmetest juba täidetud.

Konto jagamine teise isikuga

Saate oma ettevõtte profiili jagada tähtsate inimestega, lisades nende nime ja e-posti aadressi jaotises “Isiklikud andmed”. Lisatud kasutajad saavad e-posti aadressi koos ID-ga sisselogimiseks. Need inimesed saavad samuti samu e-kirju kui profiili looja ja näevad kõike, mida näeb profiili looja. Kui eemaldate kasutaja nimekirjast, ei saa ta oma profiili sisse logida varem saadud volitustega. Pärast kustutamist saate sama kasutaja uuesti lisada. Seejärel saadetakse neile uued volitused, millega nad saavad sisse logida.

Märkus: Jobportalis juba tööotsijana registreeritud kasutajat ei saa lisada tööandja profiilile.

Töökuulutuse taasaktiveerimine

Nagu ülaltoodud kuvatõmmiselt näha, salvestab süsteem ka aegunud avaldatud töökuulutusi. Võite minna tagasi vanade töökuulutuste juurde ja vaadata nende statistikat. Võite ka oma vana töökuulutuse uuesti aktiveerida. Vanad töökuulutused leiate jaotisest “mitteaktiivsed”. Kui olete varem ostnud kampaaniapaketi reklaami jaoks, mille soovite uuesti aktiveerida – võite selle muretult aktiveerida, teil ei võeta taasaktiveerimise eest midagi. Kui soovite selle reklaami jaoks kampaaniapaketi uuesti aktiveerida, saate seda teha, kui klõpsate pärast aktiveerimist reklaami juures nupule “Kampaaniapaketi ostmine”.

Ma ei saa töökuulutust avaldada

Kui saate töökoha avaldamisel veateate, võtke palun ühendust klienditoega. Me lahendame probleemid alati nii kiiresti kui võimalik ja võtame teiega ühendust.

Töökuulutust saad muuta, logides sisse oma mandaatidega ja valides kuulutuses nupu ‘Ava’. Nupu „Muuda” leiate teatise üla- ja alaosast. Ärge unustage salvestada teadaande muudatused, vajutades teadaande lõpus nuppu “Avalda”. Enne avaldamist saate teadaande eelvaadata.

 

Kui soovid kuulutust kustutada, tuleb sisse logida ja valida töökuulutuse juures ‘Kustuta’.

Saate lisada mitu ettevõtet sama kasutajanime alla. Saate muuta ettevõtet menüüst ning luua täiesti kohandatud töökuulutusi ja boonus pakette erinevate ettevõtete jaoks. Saate esitada uue töökuulutuse, vajutades “Lisa töökuulutus” ja täites vormi andmed.

Leia oma sissetulevad taotlused teie ettevõtte profiilist töökuulutuses. Teid teavitatakse e-posti teel, kui kuulutusele on laekunud uusi taotlusi. Jobportal võimaldab teil suhelda otse kandideerijaga ja astuda hõlpsasti järgmise sammu värbamisprotsessis.

Saate oma ettevõtte profiili sisse logida, sisestades selle loomisel kasutatud e-posti aadressi ja parooli. Kui te aga olete saanud meilt e-kirja, mis näitab, et teie töökoht on avaldatud Jobportal’is, siis saate sisse logida selles e-kirjas esitatud andmete abil. Soovitame teil alati esimesel sisselogimisel oma salasõna muuta. Lõppenud töökuulutused leiate oma profiilist, jaotisest “mitteaktiivsed”. Saate need uuesti aktiveerida.

Te ei saa kasutada sama e-posti aadressi nii tööandjana kui ka tööotsijana registreerimiseks. Kui te ei saa oma profiili sisse logida, võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti, chat’i või telefoni teel.

Töökuulutuse esitamine Jobportal’is on praegu kõige soodsam ja ehk kõige lihtsam lahendus tööotsijateni jõudmiseks. Tuhanded inimesed külastavad meie tööotsingu lehekülge juba praegu iga kuu. Meie külastajate arv kasvab kogu aeg ja iga päev registreerivad end uued tööotsijad.

 

  • Saate oma taotlused ühte kohta, kus on lihtne kandidaate võrrelda.
  • Võimalus organiseerida kandidaate vastavalt nende sobivusele tööle.
  • Võimalus jätta kandidaadi kohta märkmeid teistele värbamisprotsessis osalevatele inimestele.
  • Võite kutsuda teisi värbamismeeskonna liikmeid, et nad ühineksid teiega värbamisprotsessis.
  • ATS-süsteemi kaudu saate taotlejaga hõlpsasti suhelda värbamisprotsessi edenemisest.

Kui soovite tagada, et teie reklaam jõuab õigesse sihtrühma, siis meie kampaaniapaketid tagavad selle. Professionaalne sihipärane värbamisreklaam tagab teie reklaami nähtavuse. Kampaania tagab ka selle, et teie töökuulutus on nähtav seal, kus potentsiaalsed tööotsijad oma aega veedavad.

 

  • Saavutage suurem kandidaatide arv ja tõstke oma tööandja kuvandit sotsiaalmeedias.
  • Juhtida tööotsijaid ja luua neile positiivne tööotsimiskogemus.
  • Meie teenused on ideaalsed kõige esimeseks värbamiseks.

Kampaania paketid

Boonuspaketi ostmisega saate reklaamida oma töökuulutust jobportalis ja sotsiaalmeedias. Jobportalil on praegu neli erinevat tasulist boonuspaketti, mis vastavad teie ettevõtte värbamisvajadustele. Lisateavet boonuspakettide kohta leiate siit.

Kampaaniapakett kasutab Jobportali kujunduselemente. Praegu ei saa klientide enda kaubamärgiga kujutisi turunduslikel eesmärkidel kasutada. Soovitame siiski lisada töökuulutusele oma ettevõtte logo ja kõik meeleolukad pildid. Reklaami eristamiseks võib kasutada ka erinevaid tekstivorminguid.

Boonuspaketid viivad vaba töökoha sinna, kus taotleja on. Nähtavus taotlejate nutiseadmetes ja sotsiaalmeedias võib meelitada veelgi rohkem passiivseid tööotsijaid. Passiivsed tööotsijad on need, kes on valmis töökohta vahetama, kuid ei otsi aktiivselt uut töökohta või keskenduvad konkreetsetele ettevõtetele ja nende vabadele töökohtadele.

Kõik ettevõtted ei taha värbamisteenuseid osta värbamise toetamiseks, sest see on kallis. Nad tahavad investeerida ka esimese töötaja värbamisse, kuid mitte tingimata tuhandeid eurosid. Jobportal loodi selle lünga täitmiseks. Soovime pakkuda ka kõige väiksemale turule võimalust edukalt uut töötajat värvata ja leida. Pakume tööandjatele taskukohaseid boonuspakette, et suurendada nende reklaami nähtavust. Kui kuulutame töökohta Jobportal’is, saame jõuda aktiivsete tööotsijateni värbamiskanalite, e-posti ja sihtotstarbelise sotsiaalmeedia kaudu.  

Kõige kasumlikum boonuspakett tööotsijateni jõudmiseks on Premium. Töökuulutus ilmub esilehele, otsingutulemustes esimesena ja suunatud sotsiaalmeedias 50 euro või teie poolt määratud summa eest. Reklaami teostab professionaalne turundusagentuur Mediaspark.

  • Sest parimad töötajad ei pruugi aktiivselt uut töökohta otsida, kuid on siiski avatud uutele võimalustele.
  • Sihtotstarbeline digitaalne reklaam on murdosa värbamisagentuuri kuludest.
  • Turundusagentuur vastutab reklaami tõhusa levitamise eest sotsiaalmeedias sihtrühmale.
  • Turundusagentuuril on ajakohased teadmised kiiresti muutuvas digimaailmas.

Kas teadsid, et tööotsingu reklaamimine sotsiaalmeedias on piiratud diskrimineerivate tavadega? Need, kes on reklaami sihtimisega tegelenud, teavad juba, kuidas halb sihtimine võib kogu kampaania tulemused ära rikkuda. Halb värbamiskampaania võib negatiivselt mõjutada teisi teie ettevõtte korraldatud kampaaniaid, mida hallatakse sama reklaamikonto kaudu. Me ei soovi seda teie jaoks ja julgustame teid seetõttu kasutama sotsiaalmeedias töökuulutuste avaldamiseks juba tööotsingu saite. Veebilehed, mida juba seostatakse tööotsingutega sotsiaalmeedias, näiteks Jobportal, jõuavad paremini kasutajateni.

Premium boonuspaketiga tehtud töökuulutus tõmbab keskmiselt ligi 250 lugejat. Seda mõjutavad sellised tegurid nagu vaba töökoht, sektori populaarsus ja ettevõtte tööandja maine. Kõige populaarsemate sektorite puhul on Premium paketi ulatus ilma lisarahata keskmiselt 450 lugejat.