Jobportal | Vabad töökohad

Kui sihitud töötaja otsib aktiivselt uut tööd, on tööotsingu sait ise tõhus viis temani jõudmiseks. Paljud tipptalendid ei otsi aga aktiivselt uut tööd, kuid võivad siiski olla avatud uutele väljakutsetele. Jõua passiivsete tööotsijateni veebi- ja sotsiaalmeediakanalite kaudu, töökohta turundades. Saate kuulutada töökohta, ostes oma töökuulutuse postitamisel kampaaniapaketi. Selleks peate esmalt oma profiilile sisse logima või teenuse kasutajaks registreeruma, kui te pole meie teenust varem kasutanud.


  • Sihitud digitaalse reklaami maksumus on murdosa värbamisagentuuri kuludest.
  • Te ei pea maksma värbamistasu.
  • Turundusagentuuril on ajakohased teadmised kiiresti muutuvas digimaailmas.
  • Reklaamimise saab peatada kohe, kui värbamisvajadused on täidetud.

⭐Tulemuseks on kvaliteetne töökuulutus, mis aktiveerib kandidaate ja toetab teie ettevõtte kaubamärki. Õigesti suunatud turundus jõuab õigete talentideni ja tagab kvaliteetse taotlejate hulga.

Pange tähele, et sotsiaalmeedia staari kampaania ostmisel tuleb arve tasuda enne, kui saame kampaaniaga alustada. Teised kampaaniatüübid rakenduvad koheselt ning arve saad tasuda arvel märgitud maksetähtpäevaks.

Kampaania kehtivusaeg seatakse automaatselt kuni töökuulutuses märgitud viimase kandideerimiskuupäevani.

Võite oma töökuulutuse postitada ka ilma turunduseta. Soovitud kampaaniapaketi saate oma reklaamile hiljem osta, logides sisse oma profiili.

Kui teil on oma kampaania kohta küsimusi, saatke meile e-kiri aadressile info@jobportal.ee. Vastame teie päringule 24 tunni jooksul.

Sotsiaalmeedia staar -kampaania

Teie valitud kampaania eelarvet kasutatakse kas Facebooki või LinkedIni reklaamikampaania jaoks. Samuti võite lasta meil valida teie kampaania jaoks sobiva kanali. Praegu ei saa eelarvet kahe erineva kanali vahel jagada. Turunduseelarveks on vaikimisi 50 e, kuid kampaaniale saab määrata ka lisaeelarve soovitud summa ulatuses. Pärast arve tasumist käivitatakse kampaania 1–3 päeva pärast.

 

Kampaaniapakett kasutab Jobportali illustratsioone. Praegu ei saa turunduses kasutada klientide enda kaubamärgiga pilte. Küll aga võid töökuulutusele lisada oma ettevõtte logo ja mis tahes reklaampilte. Reklaami silmapaistvamaks muutmiseks saate kasutada ka erinevat teksti suurust, vormingut ja taset. Töökuulutus sisaldab ka kõiki paketi Remarkable funktsioone, nagu näiteks Jobportal otsingutulemuste tõuge ja esilehe nähtavus.

 

Sa ei pea muretsema oma töökuulutuse sotsiaalmeedias turundamise pärast. Turundusagentuur Mediaspark tagab reklaami tõhusa levitamise sotsiaalmeedias sihtrühmale. Sotsiaalmeedia nähtavus on suunatud sihtrühmale; nt. tööstuse ja geograafia järgi.

Silmapaistev -kampaania

Teie kuulutus tõstetakse esile Jobportal otsingutulemustes ja see on nähtav meie kodulehe jaotises “Esiletõstetud”. Lisaks jagatakse töökuulutus meili teel inimestele, kes on avaldanud huvi saada teateid oma valdkonna avatud ametikohtade kohta.

Kuvamine esilehel -kampaania

See tagab, et ilmute esilehel ja jõuate töökohtade lehe ülaossa! Hästi kirjutatud töökuulutus ja meeleolupilt aitavad teie ettevõttel silma paista. Ärge unustage lisada oma ettevõtte logo, sellele leiate koha sisse logides ja valides ‘Minu Andmed’!

Rõhutud - kampaania

Tõstukiga oled otsingutulemustes nimekirja tipus ja kindlustad seal oma koha kuni reklaami viimase päevani! Ettevõtte logo tõmbab taotleja tähelepanu ja võimaldab teid ära tunda. Nii et ärge jätke logo välja. Saate selle hõlpsalt lisada, logides sisse ja valides ‘Isiklikud andmed’.

Tasuta

Jobportal saate esitada tasuta töökuulutuse. Meie saidile tuleb iga kuu tuhandeid külastajaid ja iga päev registreerub uusi tööotsijaid.

 

Töökuulutuse esitamine:

1.Logi sisse tööandjana.

2.Täida töökuulutus.

3.Kirjutage põhjalik töökirjeldus. Olulise teabe esiletõstmiseks kasutage erinevat vormingut. Eraldage pealkirjad, värvides teksti ja muutes tasemeks “Pealkiri”. Lisa meeleolupilt või näiteks grupipilt tulevasest meeskonnast!

4.Valige tasuta kampaania.

5.Vaadake oma töö eelvaadet ja avaldage see!

 

Töö leitakse teie sisestatud andmetega ja teid teavitatakse e-posti teel laekunud avaldustest.

вкл. 50 € маркетингового
бюджета